Τρίτη 12 Μαΐου 2015

Facebook Ads:Tι καμπάνια να κάνω αν είμαι νυχτερινός επιχειρηματίας;

Απαντήσεις από τον Digital Specialist Μιχάλη Στ. Μπότα  

Αυτήν την στιγμή στο παιχνίδι υπάρχουν δυο μεγάλοι παίκτες: Η ανάγκη και η συνήθεια, δηλαδή η Google και το facebook. Ανάλογα λοιπόν με το πιο είναι το προϊόν σου, διαλέγεις και ομάδα.

Επιτρέψτε μου όμως, για να για να γίνει απόλυτα σαφές να δώσω δυο παραδείγματα Facebook ads για μια νυχτερινή επιχείρηση και πως αυτά μπορούν δουλέψουν ευεργετικά στην προώθηση της.

Αν έχεις ένα κέντρο διασκέδασης κι από την επομένη εβδομάδα έχεις κλείσει έναν καινούριο καλλιτέχνη, κάπως πρέπει να το μάθει ο κόσμος. Που συχνάζει λοιπόν ο πολύς ο κόσμος; Καλά μάντεψες, στο facebook!!

Δυο από τις προτεινόμενες επιλογές στο facebook είναι:

Α) Promote Post (boost):Ανεβάζουμε στο page μας μια φωτογραφία του καλλιτέχνη, γράφουμε μια περιγραφή και την στοχεύουμε στο κοινό που μας ενδιαφέρει δίνοντας βάση σε ηλικίες, περιοχές και ενδιαφέροντα.

Αν έχουμε web site τότε μπορούμε να κάνουμε την προώθηση πιο επαγγελματική, γραφούμε ένα σχετικό άρθρο και στην συνεχεία το κάνουμε post στο Page μας, και προχωράμε όπως στην πρώτη περίπτωση δημιουργώντας μια διαφήμιση και στοχεύοντας τον κόσμο που μας ενδιαφέρει δίνοντας βάση σε ηλικίες, περιοχές και ενδιαφέροντα.

Β) Page Likes:Αν επιλέξουμε μια γενική προώθηση του page μας θα πρέπει να απευθυνθούμε σε έναν γραφίστα να μας φτιάξει μια cover photo μαρκίζα του καλλιτέχνη με πληροφορίες, ώστε όσο διαρκεί η προώθηση να κερδίζουμε εις διπλούν, από την μια να κάνουμε γνωστό το page μας στον κόσμο κερδίζοντας Likes και engagement από την άλλη ο κόσμος να μάθει και για τον καινούριο καλλιτέχνη που έχουμε κλείσει.

Το πιο σημαντικό είναι ότι ο κόσμος θα συνδέσει το όνομα του μαγαζιού μας με τον καλλιτέχνη το όποιο οδηγεί σε μια ασυνείδητη παραπλάνηση οδηγώντας τον να κάνει Like στο Page μας.
Προσοχή το facebook δεν θέλει κείμενο μέσα στην εικόνα οπότε το καλύτερο είναι να γράψουμε μόνο πχ έναρξη 25/3 και τις υπόλοιπες πληροφορίες πάνω στο περιθώριο που μας δίνει για περιγραφή.

Εν συνεχεία προχωράμε όπως στην πρώτη περίπτωση δημιουργώντας μια διαφήμιση και στοχεύοντας τον κόσμο που μας ενδιαφέρει δίνοντας βάση σε ηλικίες, περιοχές και ενδιαφέροντα.

Με βάση την μέχρι τώρα εμπειρία μου ανάλογα τον χρόνο που έχουμε στην διάθεση μας διαθέτουμε και το μπάτζετ, χρειάζεται προσοχή γιατί είναι πολύ εύκολο να ξεφύγουμε, τα 8 ευρώ ανά ημέρα ακούγονται αθώα αλλά 240 ευρώ τον μίνα δεν είναι και λίγα, ειδικά αν δεν πιάσουν τόπο.

Όχι άλλα event!!! Αποφεύγουμε να δημιουργήσουμε κάποιο event διότι έχουν το λιγότερο reach, ακόμα και το ίδιο facebook δεν τα πολυσυμπαθεί και η κακές γλώσσες λένε πως θα τα καταργήσει η θα τα αντικαταστήσει, πλέον ο κόσμος τα προσπέρνα χωρίς να τους ρίξει βλέφαρο.

Με τους δύο πάνω τρόπους πάνω έχεις 100% άμεσο αποτέλεσμα, το μόνο που χρειάζεται είναι να γίνουν με προσοχή γιατί η έκθεση θα είναι μεγάλη και κάποιο πιθανό λάθος ακόμα και ορθογραφικό μπορεί να φέρει ζημιά στην εικόνα της επιχείρησης.

Μιχάλης Στ. Μπότας
LinkedIn me

Πηγή tomaxairi.com